Sommarens andra andning

Idag var det helt fantastiskt ute. Ljuvlig sensommar dag. När jag slutat jobbet hämtade jag barnen och vi tog cyklarna till Turbinhusön. Varje gång jag är där tänker jag att vi borde gå dit oftare. Blir kanske fyra fem gånger per sommar. Idag festade vi till det med en sockerkick av gigantosarius storleken. Glass, bullar, kakor och dricka. Galet men ibland är det roligt att göra något tokigt. 
Roligt nu när alla tre kan cykla! Noel trampar frenetiskt vilket allt gör att jag blir nojig att han ska falla. Skrubbsår är illa... Jag är fånig, jag vet! 
Vi var inte själva även om det ser ut så här. 
Knasminer! 
Blev lite vemodig när vi cyklade hem. En sommar går fort och känslan av att den enklaste årstiden snart är över dök upp. Onödigt att ens tänka så. Bara att omfamna hösten och allt fint ute i naturen. Livet rullar ju på, årstid efter årstid. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt