För den goda saken

Är riktigt glad! Finns så många anledningar. Livet är väldigt vänligt just nu. Jag bortser från min egen värk och alla miljoner människor som är i nöd! Så säger jag det igen, livet är vänligt! Jag har varit med min familj hela dagen. I olika grupperingar. Gjorde stan med barn och min mamma på fm. Det var dags för mormor att få se vad som står på önskelistan till Tomten. På em supportade vi Musikhjälpen genom auktionen vid Sveriges minsta saluhall. Supermysigt! Jag la bud på flera saker men vann endast en gran. Skitfin för 200 spänn! Fynd och bra köp på flera vis. Blev så sugen på att ha fest i trädgården. Tända liten brasa i eldkorgen, grilla lite och dricka varm glögg. Det står på min önskelista! Jag och flickorna tog en kvällspromenad. På gatan bredvid var det fest, de sjöng, lyssnade på hög musik och badade badtunna! Härligt! När vi kom hem igen kröp vi upp i soffan i en enda hög. Alla barnen somnade så gott. De väntar otåligt på morgondagen. Anton kommer hem!!! Det är ju ingen nyhet för nån att jag antagligen väntar allra ivrigast. Han har varit borta i tre månader. Nu är han så efterlängtad. Må allt gå vägen så att vi får mysa ikapp nu. 
Vi bakade pepparkakor också. 





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt