Enkelt sällskap

Haft en helt fantastisk ledig dag. Träffat Nicolina för andra dagen i rad. Vi passar på! För nu går det väl vad som känns som en evighet till vi ses igen. Ungefär hälften av de saker jag planerat göra idag har blivit gjorda. Ett resultat jag är rätt ok med. Jag har nog inte riktigt tagit in faktum att jag faktiskt kommer vara ledig flera dagar i sträck nu. Det har ju varit så att jag under en rätt lång tid bara lyckats vara ledig en dag per vecka. Då blir det lite stressigare med att få allt gjort på den enda dagen. 

Kvällen har vi spenderat med fam Boger. Så mysigt och roligt vi haft. Enkelt i sin bästa betydelse. Våra barn somnade i diverse hörn. Den ena i en konstigare position än den andra. Nu är de alla nattade. Några sover ihop och någon i gästsängen. Jag kryper ner och läser en stund. Somnar nog leendes! 
Även investerat! Blev den svarta efter låååång tids velande. Bruna skinnväskor åldras snyggare men... Jag tog till sist beslutet att en svart funkar alltid. 
Nora hjälper till med knäckkoket! Idag uppträdde hon och de andra i ettan för resten av skolan. Mössens jul stod på repertoaren. 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt