Aldrig rätt

Alltid fel! Halsont... Lågtryck... Ledvärk. Varit ok efter omständigheterna ( otränad, överviktig och låg medicindos) men nu stod jag inte emot längre. Klart stress tar ut sin rätt. Tack och lov är jag förskonad från den typ av värk och stelhet jag hade förr men opåverkad är jag inte. Talade med en dam på jobbet idag som berättade om sin sjukdom, kronisk inflammation i lederna. Hon har fått vissa leder utbytta. Klart jag funderar om det är min framtid? Hon är också överrörlig, det är visst vanligt bland oss att våra leder bli ansatta. Nåväl, jag anpassar mig så gott det går och ser till att det märks så lite som möjligt så länge det går. 

Denna vecka avslutar vi terminen i barnverksamheten. Vi pysslar, lyssnar på julmusik, bakar och ÄTER! Milde, som vi äter. Julmat, godis, frukt, glögg och julmust. Det är kul att lyssna på barnen när de sitter och pysslar och småpratar med varandra. Det talas om allt möjligt. Ställs många frågor och ges lika många svar. 

Trött idag efter väldigt trevligt Lc-möte igår. Behöver sova. Vet att man inte kan sova ikapp men att försöka få till många timmars god sömn är superviktigt för min del. En trött jag är ofta lika med en värkande jag. 
Julbord med arbetskamraterna. Knytis! 
"Fröknarna" väntar snällt på sin tur...
Fina Ann-Marie som som är präst i Varvs församling där jag jobbar halva min tjänst. Så vår chef i bakgrunden... 




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt