Upplevelser i mängd

Idag har vi haft upplevelsevandring i Ekedalen. 20 st var vi som promenerade oss igenom några av kyrkoårets stora högtider. Advent, jul, påsk, pingst och alla helgona på drygt en och en halv timme! Puh!!! Roligt att hitta på något med de skollediga barnen. Vi drack varm saft och åt pepparkakor i en skogsglänta, bar på en stor stock som blev till korsfästelsen och pratade om livet och döden... Har ett fantastiskt jobb! 

Em har ägnats åt pyssel. 
Några av mina alster som ligger på tork. Blir kul att se dem färdiga... Kom en kvinna till jobbet och hade inspirationsstund med oss. Roligt att bara sitta och skapa lite med fina arbetskamrater och unga idéella ledare. Jag är ju inte så estetisk begåvad men lät inte det stoppa mig. Jag pysslade på. 
Fick till både en pumpa och en snögubbe. Verken till höger i bild är inte mina. Det är överkurs i min värld! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt