En evighet

Så känns det lite nu... Började jobba 8 i morse och var hemma 21. Vi har haft planeringsdag och personalfest. Temat för festen var älg. Jag kände att i den här arbetsgruppen finns det gott om jägare men jag är absolut inte en av dem. Jag i klädde mig rollen som skogen där älgen kan gömma sig. Satte en varningsskylt på ryggen som varnar för den överkonsumerande människan som tror den kan skjuta och döda en annan levande varelser för sitt eget nöjes skull. Ja ja klart älgstammen ska hållas i trim och allt viltvårdande och förebyggande mot trafikskadade m.m. Fine!!! Jag valde mitt sätt att se på det hela. Det var ju fest... Inte förstöra en god stämning från någons håll...

Vi pysslade älgar...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt