Sista söndagen

I mars månad. Vi går mot april och det glädjer mig. Från fredagsmys till nattning på söndagen, schwiz! Helgen försvinner. Mycket som ska hinnas med. 
Jobbade några timmar i Ekedalen på fm. 
Så en ny omgång chiasylt. Denna laddning blev med frysta jordgubbar och tropisk frukt. Bara att vänta och prova på gröten i morgon. 

Så en tur till Crossfit boxen. Lite av en söndagstradition. Vilket galet häftigt adrenalinpåslag! Jag hejar på dessa enastående tävlande så mycket jag förmår. Så slut att det susar i huvudet... Tänk då så trötta de måste vara!!! ;-) Ärligt så är jag så impad att jag nästan faller omkull. Den viljan och den kampen är enorm. Oslagbart! Så ett par timmar av småpratande med Fia och min lycka är gjord. 

Efter lite dammande, plockande och matlagning gjorde familjen kväll i soffan. Vi har kollat Masterchef. Alla går i gång och hejar. Vi verkar vara adrenalin-junkies allihop!!! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt