Loppis, våfflor och andnöd

Ägnade stor del av lördagen att shoppa. Klädbytardag, Einars vintage, HoGs, Elim och Retroförrådet avverkades. Vi hade nattgäster fredag till lördag så gjorde stan  i sällskap. 

I dag har jag jobbat fm i Ekedalen. Har på måndagar en inomhusgrupp som jobbat med en utställning. Den visade vi upp i dag. Så sjöng vi. Lärt mig på kurs att aldrig mer be om ursäkt för min sångröst... Barnen sjöng dessto vackrare! 

Efter gympans fram- och nerplock var det skönt att få landa i soffan en stund. Tog ett halvtimmes lätt pass på spinningcykeln. Första på en månad. Tyvärr så känner jag mig tät i luftvägarna igen. Tror jag är allergisk. Har en tråkig rinnsnuva. 

Förbereder frukosten till i morgon. 
Hallon- och chiasylt till gröten! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt