Vill vad?

Vissa dagar har jag svårt att hålla fokus. Är enormt splittrad. Planerar framtida jobb, utför dagens uppgifter samtidigt som redan skedda händelser utvärderas. Så ser mitt jobb ut. Alltid faktiskt. Ibland flyter det på smärtfritt. Idag har jag brottats lite. Dessa torsdagar... Idag, andakt, apt, personalmöte, planering i barnverksamhet, kort lunch, planeringsmöte, utskick till 270 barn, inköp, telefonsamtal, tio minuter frisk luft för att sen runda av med tre timmar i barngrupp. Jag vet om att mitt arbete är lika krävande som det är givande. För detta är jag tacksam. Ska bara finna min egen lagom insats. Nu tänker jag jobba färdigt för att om ett par timmar sover jag sött. Kortdag i morgon eller nja, snarare delad tur. Tar rast mellan 14-17. Lyx!!! :-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt