Sjukt dåligt tålamod

Ärligt! Jag håller på att förlora behärskningen... Hur svårt kan det va? Jag ska beställa BankID för att kunna få ersättning för vård av sjukt barn... Rubbat massa koder och olika fönster ska öppnas.  Vet att jag är löjligt omodern men mina barn är inte jätteofta sjuka så helt ärligt har det funkat ok att fylla i en blankett och skickat den med snigelposten. Men nej så gör man inte längre! Nu ska det grejas med internet. Och för all del, det är säkert superpraktiskt om jag bara hade lite tålamod att läsa instruktioner och lugnt och sansat slå in en miljard koder. Men se sån är inte jag. Nä, men så att jag börjar väl om nu då när jag efter en ansedd lång stund äntligen fått ett mobilt BankID och fyllt i alla uppgifter i appen som jag hämtat från försäkringskassan, drabbas av nått tekniskt fel och den signerade sidan som ska skickas iväg blir avbruten. Häpp! På't igen!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt