Välbehövligt

Denna helg gjorde mig gott. Jag har varit ledig. Lite mail och sms bara. Inget annat. Varit med barnen och slappat. Helt klart på sin plats. Idag bakade vi äppelkaka och bjöd hit lillebror med familj. Alicia hade gympaträning i tre timmar! Imponerande att de orkar... Jag tog mig en tur till Baltak för att fira Baltaksmässan. En av mina favoriter. Lite spontan, personlig och enkel. Några av mina favoritord. Är något beskrivet på det viset brukar det falla mig i smaken. Nu är barnen mattade och Niklas och jag hänger i soffan. Ska bege oss till familjen Öhgren för att få hjälp med boxning av flygbiljetter. Sen är det sovvagns för att förhoppningsvis vakna pigg och alert i morgon. Det är terminspremiär på Öppet hus i Kyrkans hus och jag jobbar där numera. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt