Prisad vare...

Möjligheten att vårda sjukt barn med viss ersättning. Fantastiskt privilegium. Absolut! Men två dagar räcker... Imorgon tar Niklas över. Tack och lov har jag ett arbete. Ett som jag verkligen gillar. Inga problem att infinna mig 8-20 varenda torsdag. Jag är vårdande av naturen men lika lätt som det kommer till mig lika lätt tappar jag intresset. Åh, detta upprör säkert en del, men jag är inte bra på att vara hemma under " tvång". Har jag valt att vara ledig med ungarna så fine... Eller iaf ok. Ärligt, jag gillar att jobba. Och det har inget med kärlek till barnen att göra så det så! De är så älskade de kan bli. De har bara en mamma som gärna är på jobbet... 
Våran dag i bilder...
Mat, fika, spela spel, ta lite frisk luft, läsa böcker och hårfix, ja så såg dagen ut. Inget fel med det. Rara ungar, krya på er så att vi alla får komma ut och umgås med andra människor. Det mår vi gott av. Vidga vyerna en aning. :-) 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt