Födelsedag i skym undan

Niklas fyller år idag. Det han önskade sig var att få vara ifred... Ok, då får det bli så. Fast lite firande blev det på morgonen med tänt ljus, paket och sång. 

Vilken måne! Kallas vargamåne i januari tror jag... 

Jag kan inte bli av med astmakänningen i bröstet. Jag är tokandfådd och vrålhostar så fort jag höjer pulsen det minsta. Då menar jag vanlig promenadfart... Trist, varit så här i en månads tid nu. Tids nog läker det väl ut. Hör många som har liknande. Typisk förkylningsastma, precis som jag brukar få på vintern men nu har det varit lite envisare än vanligt. Så var jag färdiggnäld om det! 

Köpt mig en så härlig bok! 
Åh så ett riktigt bra läppbalsam... I den lilla turkosa burken! :-) Med väl insmorda läppar lägger jag mig nu för att läsa. Barnen sover sött och Niklas är på lokal. Lugnet råder!!! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt