Sommarsöndag

Idag har varit en väldigt bra dag. Pysslat i trädgården, barnen har nästan överansträngt sig i badandet i poolen och tvättmaskinen har varit i konstant bruk. 

I kväll tvättades cyklarna till och med... 

Jag är färdig med packningen inför lägret i morgon. Har med alldeles för mycket men så är det ju alltid. Mina små barn grät som tokar vid läggdags. De blir så bekymrade när jag ska resa bort. Spelar liksom ingen som som helst roll att det bara är tre dagar jag ska vara i väg. 

Det är ju så väldigt varmt forfarande och det blir inte lätt att sova än. Jag har varit ute hela dagen och trots solkräm är jag lite rosa. Jag använder faktor 30 eller 50 när jag är ute. Anars är jag illbränd på två röda sekunder. Så skönt med denna nästan medelhavslika värme. Behövde vi alla så innerligt. Sett på prognosen att det ev blir regn i Trollhättan i veckan. Ja ja det blir vad det blir... 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt