Mest inspirerande jag vet!

Jag menar nu min kompis Fia. Vad det än gäller så kan hon ge pepp. Ett par överviktiga personer går och köper sig en spinningcykel för att ta upp kampen mot latheten som visar sig tydligt. (Läs; jag och Niklas). Glad som en lärka sjunger Fia en lovsång! För hon vet att det blir en tuff men inte oövervinnerlig kamp för oss. 

Jag känner mig vilsen bland alla saker här hemma. Hon uppmuntrar till röj. Bara gör dig av med det säger hon. Jag sätter igång! 

Att ha någon nära som ärligt och vänligt säger det som behöver sägas är underbart. 

Semester är mys. Eller all tid som kan göras till mys görs till det. Mys betyder småätande av allt jag få sug efter. Jag har sämst karaktär av alla! Jag knarkar socker som heroinister jagar sin drake. (Ooops, ett pundaruttryck!) Att bryta detta blir inte enkelt. Jag kommer vilja göra någon eller iaf något illa... Min dag började så här efter 40 min på spinninghojen. 
Så fort det var slut, vilket det var i en rasande fart fick jag fram yoghurten. Vegan lär jag inte bli idag! Men det röda köttet är borta sedan i april och det är jag nöjd med. Lagom... Jo jo, det är en utmaning det. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt