Mitt hörn

Har liksom många andra fördelen av att ha semester dessa dagar. Milde Skapare vilket väder vi har fått! Bara att tacka och ta emot. Inte glömma att dricka mycket dock. Nattat döttrarna nu och stackars Nora grät och sa att hennes huvud värkte och att allt snurrade runt. -"Nu har jag varit för mycket i solen igen!" Ja så är det nog. Vi har precis kommit hem från campingsemester med lillstrumpa samt familj. Varit härliga dagar. Vi tjejer i familjen tog en tur till Ullared. Åh... Ja vad gör jag inte för dem. Deras kompisar har varit där och berättat om alla måste ha saker som finns att köpa där. Jag var svag och vek efter. De var shoppingeuforiska! 
Dagarna har bestått av bad, matfix och hitta skugga. 
Störst av barnen, snart tio år. Pluttan min! Hon har kämpat med ordningen bland de mindre. Det ligger liksom för henne. Ofta försöker vi lyfta av det oket men då uppstår förvirring. Hon är en given uppstyrare. 
Så lillfisen, han är nöjd med en kratta och ett par strån. Fint liv det! 
Kära Nora bland sina fynd... 
-Oj oj oj så mycket bra det fanns! 
Allt har varit bra, men så är det då det här med mitt hörn... 
Här! Bland kuddar, filtar och tidningar! I vårt partytält. Drar en djup suck och tar in faktum att tio dagar till är vi alla lediga ihop. Som sagt, bara att tacka och ta emot. Och inte glömma att ge tillbaka och att dricka ordentligt förstås! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt