Drömjobb

Service ut i fingerspetsarna. Japp! Det är jag det när jag lägger manken till. Och det har jag gjort dessa tre dagar på Familjelägret. Velat ge dessa familjer ett riktigt fint minne. Det hade det blivit utan mig. För allt har flutit på så väldigt bra. Klart att det finns saker att förbättra men i det stora hela har det varit fantastiskt. Fina människor som jag önskar allt gott. För min egen del känner jag väldig tillfredställelse i denna typ av jobb. Dessutom gör jag det bra. Jag har lätt att sätta mig in i andras situation och kan ofta se vad andra behöver. Usch och fy så självgod... Men jag är nöjd med min arbetsinsats och den hade ju naturligtvis bleknat om jag inte hade haft så väldigt duktiga arbetskamrater som gör jobbet extra kul! 
Toavakt, det kan vara läskigt att låsa... 
Del av lägergården. 
Det jag inte skryter om är mitt badande, eller rättare sagt avsaknaden av bad... Vilken badkruka jag är! Kommer bara inte i. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt