Soffjobb

Åh underbara möjlighet att göra lite arbete hemifrån en stund idag. Ta en lunchrast (nu) och vila under filten. Ärligt så behövde jag det. 

Ikväll är det fotbollsgolf i Wrågården med arbetslaget och frivillig ledarna. Blir nog kul. Jag kan behöva promenaden runt banan för att öka på blodflödet i mina ben. Lider av rejäl träningsvärk i rumpen och baksida lår. Ryggen känns den också. Skitnöjd för jag gjorde mitt bästa på träningen igår. Superjobbigt och tokkul pass. CrossFit är häftigt för det ger en verkligen möjligheten att utmana sig själv. Nu är de enklaste övningarna lite av en prövning för mig men det ger mig massor av jäklaranamma! 

Soffhäng!
Tänder ett par ljus och njuter av regndropp... 
Kanske det ändå klarnar upp... Köpt mig ett par nya gummistövlar ifall regnet håller i till kvällen. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt