Så otroligt viktig

Att ha en vänner som allt ventileras med är av största vikt. Det kan vara tillsammans med familjen den största möjliga skatt. Idag har jag fått hänga med Fia. Dessa timmar lyfte mitt sinne. Jag vet inte vad det är men vi supportar upp varandra nått så väldans bra. Påminner henne om hur viktig hon är för mig. Hur trist min vardag annars vore. Nu är vi inte längre bortskämda med att fysiskt dela varandras vardag. Men att veta var hon finns betyder allt. Som vi har delat, både ont och gott. Vilka insikter vi kommit till. Ärligt så är jag stolt över vår vänskap och alla våra ungar. Känns som vi delar vårdnaden om ett skock på 9 barn i varierande storlek! Är det inte det som är beviset på vår gemenskap? 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt