Ren bomull

 Men visst är det en lyxig känsla att krypa ner i en renbäddad säng. Jag köpte lakan från ett nedlagt pensionat förra veckan. Vägrar köpa nya lakan. Avskyr kvalitén. Nä riktigt gamla fina med broderier på ska det vara. Fick tag i åtta stycken för 40 kr styck. Var glad så jag nästan grät. Lika glad var jag tidigare idag då jag gjorde jungfruklippningen av gräsmattan med den nyinköpta gräsklipparen. Så lätt det gick! 

Jag känner att jag inte är färdig med husvagnslivet än denna sommar men vi är uppbökade varje helg i augusti. Ja det finns väl inget som säger att vi inte kan ta oss en hösttur... För ett par år sedan åkte vi till Hökensås i slutet av september. Det var helt underbart tyst och lugnt. Kanske blir det en repris? 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt