Övertrött

FSomnade i soffan. Så trött. På väg att bli sjuk. Men tänker kämpa emot som vanligt. Har nog inte så mycket för det, är fullständigt omgiven av smittbärare. Fått ihop ganska många arbetstimmar denna vecka och fler lär det bli. Laddar om för festmässa i morgon. Idag överväldigades vi av alla glada besökare i Ekedalen. Tror att det var runt 180 besökande. Riktigt kul! När jag kom hem vid 15 kunde jag somnat sittandes men då tog vi bilen ut i skogen och plockade lite bär. Medan Niklas fixade middagen kokade jag och Alicia ett par små burkar sylt. Ger oss på lingonen i morgon... Tidigt på måndag bär det iväg på personalresa. Har tyvärr inte förberett den så jag har lite att greja med efter jobbet i morgon. Foto, tablettask, badkläder m.m skulle med! Måste hitta min lista jag fått med alla saker som ska packas... En sak i taget som det sägs. 
Upptäckte hallonbuskar på jobbet! Smygäta lite kanske... 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt