Ostadigt

Vaknade av regnandet. Vi sover fortfarande med vidöppet fönster. Råder visst lugn regniga dagar. Så klarnade vädret upp och det blev ganska fint. Åkte till Skövde för att fixa pass. Gjorde mitt kontorsjobb i tatueringsstudion. Det är så härlig miljö där. Kreativt till tusen. Tog mig en vända till matfestivalen innan det var dags att besiktiga bilen. Blir lite smånervös i sånna sammanhang. Började babbla med killen som jobbade där. Överdrivet skämtsam och glättig, som om han inte ger blanka fasen i mig och min Toyota! Ja ja, typiskt mig... 


Så mot Ekedalen och lite fixande i Församlingsgården. Rundade av och begav mig mot stan. Hade bestämt mig för att sluta tidigare och hämta hem barnen. Stängde inte av telefonen dock. Blev flera samtal och mail på em men det gjorde inget. Jag kan ju göra sånt jobb hemifrån soffan med ungarna och fredagsfikat ändå! 

Noel på sin älskade förskola, Framtiden! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt