Ett steg till!

Idag blev vi i biskop Åkes predikan upp muntrade att ta ett steg till. Gå lite längre! Ge mer än vad som bads om. Älska våra fiender. Tuffa utmaningar men med ett litet steg i taget är vi på god väg. Fantastisk predikan där han fick hela församlingen att flera gånger högt upprepa, ett steg till. Jag har personligen lyft foten i ansats. Det är jag så glad för. Nu är det bara modet, orken och viljan som avgör om jag fullföljer i steget... 

I kväll har jag packat min väska för att i morgon åka på personalresa. Hemlig resa, allt jag vet är att jag ska ha packat vissa saker och att jag har valt geocaching som aktivitet. Packat ner en reskompis...
Nu tänker jag krypa ner och läsa. Börjat i en ny. Har nog fyra stycken böcker som jag växelläser just nu. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt