Färdiga?

Idag blev vi så äntligen "färdiga" inför helgen. Med hyfsad marginal kunde jag sluta redan halv tre på jobbet. Allt är klart för en härlig helg med öppet hus i morgon och festmässa på söndag. 

Fikadate på Turbinhusön med 2/3 av familjen Eriksson-Jansson. Noel har haft på sig sin drakdräkt mestadels av dagen, så även i gassande sol på ön. Passade på att bjuda hem oss på kvällsmat. 

Tog en tur till underbara Tranemossen. Där blev vi bjudna på äppelpaj med vaniljsås. Vet man något om mina sötsakspreferenser förstår man min lycka! 

Så till Villagatan för hamburgare och väldigt trevligt umgänge. Ljuvligt att ha så många bra människor runt oss. Som ser att det livar upp min tillvaro när det erbjuds mat och nära vänskap. 

Jag är trött. Tänker försöka sova tidigt. Hoppas slippa ältande tankar inför helgen. Tror faktiskt att vi är i fas. Det som glömts eller valts bort, ja det är som det är med det! 
Så här såg det ut i början av veckan. Önskar alla välkomna i helgen för att få se det färdiga resultatet! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt