På stående fot

Drar djupt efter andan. Försöker samla mina tankar. Ber en stilla bön om ro. Behöver hjälp med fokus. Aningen splittrad. Är överallt och ingenstans samtidigt. Fick inte ihop min dag helt utan får stå över träningen men det är ok. Nu är barnen i säng och jag reflekterar lite över dagen som varit. Jobb mellan halv nio och halv sju. Nio timmar av hektiskt kaos. Trivs men ser ändå fram emot lite lugnare tempo... Typ jullovet! Helgen som kommer är väldigt speciell och kräver en rejäl arbetsinsats från många. Inte var dag vi öppnar en ny kyrksal i pastoratet. Skara stifts biskop Åke Bonnier kommer hit. Träffat honom förut så jag hoppas inte bli starstruck! :-) 

Jag är ju så tacksam för all hjälp jag har fått och all jag kan få! Niklas ryckte ut och kom till min undsättning. Älskade man som ser vad jag behövde. Ett golv utan bös så att jag kunde möblera barnverksamheten! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt