På topp

Vet inte riktigt vad som hänt men jag är genuint glad. Inte glättig. Bara glad. Jo faktiskt kan jag ana mig till vad som hänt. Jag har bett om hjälp. Varit ärlig, berättat om stött ego och fått fint gensvar. Ibland är jag lite väl fånig när det kommer till prestation. Vill gärna prestera på egen hand, få beröm och kämpa vidare. Jo jo, funkar ju när det är på mammas gata. Nu är jag i ett helt nytt kvarter. Jag är novis. Äntligen börjar jag se hur fantastiskt nätverket i min nya arbetsgrupp kan fungera. Samarbete, pratar jag jämt om men är lite kass på. Nu ska det bli ändring på det.
Vilka två dagar det varit. Stilla dagar! Personalvårdande dagar. Viva sv. Kyrkan!!! Jag ska försöka vårda varenda dag det närmsta halvåret då jag är anställd.
Nu är det ledig lördag. Vi kommer vara hemma. Noel har fått tillbaka febern. Ja så kan det bli.
Fatta! Jag drar ett djupt andetag, håller andan en kort stund, andas ut och LER. Där befinner jag mig nu!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt