Monster

De flesta av oss har kanske något som vi inte stoltserar med... Jag, jo, jag om nån har sidor som borde poleras. Detta är nästan för hemskt: Saknar totalt empati för mina barn när de har svårt att ta medicin. Alltså jag blir illförbannad! Svälj för h-vete!!! Blir elak, synisk, och ibland slutar det med att jag slänger skeden åt pipsvängen. Usch, på allvar Anki, hur fånig är du? Jag tappar liksom allt vett, fattar att barnen inte ser det självklara sambandet med flytande, slemliknande Ipren och febernedgång men säger jag svälj så för fabian, SVÄLJ UNGE!
Ja det var min monsterbekännelse... Har många fler men en hemskhet åt gången får räcka. Kommer alla på en gång så blir jag av med vårdnaden!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt