Runt glatt ansikte

Jobbar ju på det häringa med vikten. Har ju blivit för tung för mitt eget bästa. Jag har gladeligen fikat mig till dessa kilon. Så har jag slappat, tagit bilen till jobb och dagis. Inga konstigheter alls. Klart det samlas på fett. Jag kan inte säga att jag plågas så mycket utseendemässigt. Tycker att jag fått äppelkinder. Förskönar inte utan är rätt ok med det. Men inte med värken och stelheten. Får ångest!!! Lätt panik, vill inte. Varnad av doktorn flera gånger nu. Shit!!! Därför nu denna satsning på träning. Men milde så jag får kämpa. Muskelminne my ass. Inte mina "muskler" inte. Jag jublar dock. Älskar kicken att kasta sig in i något. Allt eller inget. Idag spann jag. Något väldigt jobbigt hände. Tack och lov var jag själv i salen. Spräckte mina brallor när jag stretchade. I skrevet! Tänk om detta hänt i en full klass... Jag hade ju inte diskret smugit ut. Jag hade ju visat upp detta hål för kleti, pleti och allihop en gång till. Ibland har jag tur i oturen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt