Åh milde, ge mig styrka!

På allvar, jag behöver en upplyftande injektion. Min arbetsmoral är det lite sisådär med. Nu är det fara att jag kommer till den insikten att en egen sandstrand är HELT ok som uteplats... Funkar, men är inte vad vi planerat. Skit i det, sällan blir livet som vi planerat. Klart vi kan ha ett hav av stenmjöl mitt utanför dörren. Nu har vi ju ändå ingen trapp där så går vi runt huset märks det inte ens... Åh, skrutt, jag skulle behöva piskas på som de stackars pyramidbyggarna för att slutföra denna altan och trapp. Kanske det var vinet som talade, inte vill jag få pisk. Men vansinnigt mycket beröm och pepp. Så ska det nog bli både plattor och en trapp. Ja då, inget tvekande här nu. På't igen! Ja fast inte nu, nu har jag ju vinat. :-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt