Lördag fm

Åh så skönt att efter frukost kunna sätta mig i soffan och kolla nymo. Barnen ville gå ut, det är ju soligt! Härligt! Tjejerna och jag cyklade till stan. Årets första cykeltur. Blåsigt men ändå skönt. 
Det finns mycket att titta på... 

Kära unge, en enda framtand! 
Fortfarande förtjust i gosedjur. Jag uppmuntrar mina barn att leka. Jag VET hur fort tiden går och helt plötsligt är de halvvuxna och snart redo att lämna hemmet. Nej jag kämpar för deras barndom. Nästan inget smink, parfym eller mobilanvändande. Lek med dockor, lego, rita och måla. Gå till lekplatsen, samla kottar och fråga om lov för att få gå runt kvarteret. Ja så ser deras vardag ut. De är snart 8 och 10 år. Milde skapare beskydda mina småflickor!!! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt