Ensamstående helg

Niklas har jobbat på mässa i Trollhättan hela helgen. Jag och barnen har gjort vad vi kunnat för att roa oss på egen hand. Gått fint. När jag är ensam med dem är det ibland enklare. De försöker sig inte på så mycket trams. Jag har ju inget tålamod med sånt och det vet de allt. I fredags var det soffmys som gällde. Lördagen gick i rasande fart. Lördagsträffen för de små och shopping för mig och Alicia. Så kom Sigrid med dotter. Vi gick på bio, lagade middag och kollade mellon ihop. Eller nja, jag slumrade till schlagern... När de åkt hem somnade alla mina barn i en hög runt mig i soffan. Jag kan inte annat än att tycka det är mysigt. Minns hur jag och Anton tittade på tv och sov ihop i soffan när han var liten... Åh, älskade ungen, han saknas mig här hemma! 
Idag har vi umgåtts med den utökade familjen. Bjöd hit mamma, pappa, Andreas, Ida och barnen på semlor. Kul, för det var faktiskt längesedan vi sågs allihop. Alicia sjöng med Himlakul i gudstjänsten i morse. De är så duktiga. Fint att bara var där som besökare/firare idag. Super många där! 

Åh, jobbig sak här hänt mig! Drabbats av den illsexiga åkomman vaxpropp! Tror jag iaf... Det är lock för mitt öra men jag har ingen värk. Sprejar nått jox i örat och hoppas på bättring! 
Ta notis om tidningen i bakgrunden! "Doktorn" heter den... Ja, jo man kan bli hypokondrisk för mindre! Vilka sjukdomar och symtom det finns!!! Tog den när jag var på Närhälsan. Ärligt, de har nog att göra där utan att en massa inbillningssjuka gratistidningsläsare invaderar placet! 

Kommentarer

  1. Läs inte sånt där!!!!! Vaxpropp ja...erotisk åkomma min vän!!!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt