Ärligt rädd

Svårt att minnas när jag senast tränat så hårt som idag! Mina ben skakade och det susade i huvudet. Sa till Fia att sist jag kände så här hade jag precis fött bäbis. Samma urladdning på nått sätt... Adrenalinkick utav bara den! Så häftigt. Nu bävar jag för de följande dagarna då jag vet att träningsvärken kommer nästintill lamslå mig. Crossfit, kan tänkas vara det absolut tuffaste jag gjort. Vansinnigt roligt, nu har jag ju bara hunnit med två tillfällen men jag sjunger lovsång högt och ljudligt för alla och en var. 

Nu tänker jag slappa med en bok. Har inte riktigt hämtat mig från den totala besvikelsen att ha missat en av mina främsta förebilder. Bäste Paolo Roberto har varit i stan och jag hade så vansinnigt gärna sett (och kanske känt lite på) honom. 
Ny bok! För mitt rena nöjes skull, hoppas jag, den kan ju vara skit! Den som läser får se. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt