Inget är väl som väntan

Många av oss befinner sig nog i väntan på något. Våren om inget annat. Jag väntar på att mitt äldsta barn ska komma hem på torsdag. Övningsköra från Ljungby och hit. Härlig känsla att veta att han snart är på väg. Lite nervöst också... Han klarar det fint men jag är ovanligt sjåpig. 

Igår besöktes jag av en av "mina" frivilligledare Kajsa. Fin ung tjej som jag får chansen att umgås med varje torsdag. Jag har fantastiska frivilligledare. Starka ungdomar med ett otroligt engagemang. 

Shiiiit, känner mig som om jag hade rutmönster. Jag har gräddat ca 40 våfflor idag... Ätit ett par också för den delen. Roligt att se barnen reagera, en del ropar glatt VÅFFLOR, andra börjar deklarera sin avsky för grädde, vissa frågar vad det är för nått... De flesta mumsar nöjt i sig. 

Igår gick vi en promenad i solskenet. Hamnade på lekplatsen. 
Nora vickar på lösa tänder... 
Önskar jag hade modet och styrkan! 
Niklas medlar med en ilsken son. 
Tid att busa med pappa verkar slå det mesta. Lika bra att njuta av det nu för swoosch är den tiden förbi! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt