Tjostande unge

Rosslar som en kaffebryggare den lille ungen. Men klart på bättringsväg. Så länge han är stilla är det lugnt men stilla är inte min grabbs melodi. Han får hostattacker som heter duga. Nu är vi ju vana men för den som inte sett det förut verkar det nog otäckt. Jag var likadan som barn. Ja, alla mina ungar är likadana faktiskt. Kanske denne minste är lite mer drabbad än de andra. 

Medan han sitter i soffan och tittar på tv svara jag på jobbmail och planerar lite. Knäppt eftersom jag anmält vab men jag känner mig liiiite stressad på jobbet. Det märks tydligt när jag inte är på plats för snabbt samlar jag på mig massa måsten som ska bli gjorda. Stressar livet ur mig att ha saker hängande över mig. Inga problem att ha mycket att göra bara jag inte känner mig "efter". Vilket jag gör nu...
 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt