Med siktet inställt

Japp, jag har ett mål. Jag vill något så innerligt. Jag har bestämt mig. Jag går helt klart utanför min bekvämlighetzon. Jag vill klara en grej. 
Jag ska åka med. Bussresan är på ca 26 timmar enkel väg. Vi kommer antagligen sova i tält. Mycket sitta på marken. Längtar!!! Men för att klara det krävs en starkare kropp. Jag tränar något varje dag. Efter förmåga och prioriteringar. Yoga, crosstrainern och styrka i gymmet är så långt jag kommit. Har en plan att ge mig på crossfit men fegar lite. Sanningen är att om jag ska fixa resan finns inget utrymme för feghet! Så klockan är ställd på sex, morgonträning är min bästa chans att få passet gjort. Blir inte lika intensivt men det blir av vilket det antagligen inte blivit om jag ska tro att det finns massor av tid i min vardag. Så är det inte, bara att ta de chanser som ges! Här har jag min kompis Fia som förebild! 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt