Orsakar

Jag har en tendens att orsaka diverse bekymmer. Hamnar liksom i knepiga sammanhang. Antagligen för att jag ska blanda mig i allt och inget. Och för att jag är lat, glömsk och vimsig. Idag startade jag inbrottslarmet på jobbet-igen!!! Skäms som en hund. Skitjobbigt att ställa till det. Behöva störa andra på deras lediga tid för att jag i lätt hysteri inte kommer ihåg hur jag ska göra... Milde skapare! Eller att jag stirrar till det och tar fel på vecka till Söndagsskolan... Ja men himmel, listan på mina misstag bara pågår! Klart att det inte är livsavgörande saker men sammantaget blir intrycket av mig inget vidare. Några djupa andetag och löften om bättring är på sin plats. 

Idag skulle vi åkt till Fia. Lillprinsen skulle firas. Det blev tyvärr inställt. Jag längtar efter ny chans att ses. Vi har många saker på gång i våra liv just nu. Då gäller det att ta alla möjligheter för att kunna umgås. 

Slapp eftermiddag hos oss! 

Igår bakade Nklas pizza! Vi var impade... 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt