Mellan åtaganden

Min lediga dag var igår. Haft helt lediga helger de senaste två. Så idag kändes det helt ok att efter en bra frukost göra mig redo för jobb. Packade in ungarna och for iväg till Kyrkans hus. Det var dags för söndagsskola. Två och en halv timmes jobb! Så hem till färdig middag. Lite lek och slappande i soffan innan jag drar till gymmet. Ska hinna med mitt kontaktmannauppdrag också. Så är det lite förberedelser inför resan i morgon. Jag ska iväg med ca 45 barn till Karlskoga. Vi ska till Boda borg. Aldrig varit där förut så det blir spännande. Tur att det är många andra ledare med...
Nu blommar det!!! 
Katten buffar på mig... Jag softar vidare! 
Hon tröttnade och vände mig ryggen! 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt