Smärtblandad förtjusning

Kul fm med Nicolina med dotter. Tog barnen till Barnens hus. 
Hörde hur Nora gav instruktioner till kassörskan Alicia. -Du måste scanna varorna!!! 
Ja man kan bara konstatera att de är barn av sin tid. 
Alicia
Noel
Nora
De vill tona sina hår... Jag är väldigt osäker, tycker de är fina som de är! Gillar inte när mina barn ser "tillgjorda" ut. Men samtidigt kan jag förstå att det vore en kul grej. Vi spraymålade som test... 
Så äntligen dök hon upp! Hon som valde att fira sin 40de födelsedag på ön Tobago! Solbränd, utvilad och glad tog hon fikapaus hos oss. Så snabbt vidare. Så olika våra liv ser ut! Så otroligt mycket jag älskar henne! Hon gav mig massage och en föresläsning om ditten och datten. Har massor av onda punkter. Nu är de upplösta efter en hel del gnäll från mig... 




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt