Muskulatur som vaknar till liv!

Trodde jag fick äggstocksbekymmer på gymmet idag. Men näe, det var en sned bukmuskel som varit i träda och nu åter tagits i bruk.  Shiiiit, finns många vilande muskler på denna kropp men nu är siktet inställt och målet är rimligt så nu är det dags att vakna till! 

Jag är otroligt glad i mina vänner. Lycklig över att ha en stor fin bekantskapskrets. Men så finns de där människorna som jag har mycket gemensam historia med. De som vet saker som hänt, sorger likväl som glädjeämnen. Fia är en av dem. Tjugo år och mycket vatten under våra broar. När jag ser henne idag och tänker tillbaka på oss som unga tjejer på gymnasiet kan jag inget annat än glädjas. Vår vänskap är inte självklar. (Jag var en otrevlig typ...). Tuffa tjejer som lika gärna kunde försvunnit ur varandras liv. Men nej, så blev det inte! Skithäftigt att ha följt varandra. Ser fram emot tjugo till sen får vi väl se hur pass senila vi är... Allt förutsatt att jag inte kollapsar imorgon. Crossfit intro väntar! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt