Multisöndag

Jobb, familjetid och träning. Så lite OS på det. Matlådor, tvätt och "pappershögen". Allt ska fixas. Så lite glömda läxor från förra veckan. 
Nu tar jag en paus i soffan. Nyss hemkommen efter ett megapass på gymmet. Rufsig och osminkad. Japp, det är en bild på den riktiga jag utan smink och filter. Lite ovanligt... 

Bara måste skriva om min roliga förmiddag. Började jobba kl 9 i Ekedalen. Idag medverkade barnkören i gudstjänsten och då hade jag även söndagsskolan. När barnen sjunger mimar jag orden och gör rörelser för att hjälpa dem lite. De är så himla duktiga. Jag hade 20 barn i Söndagsskola som gjorde ett gemensamt konstverk som vi fick visa upp för alla gudstjänstfirarna. Riktigt kul. Så är det fika och "mingel" efteråt. Härliga arbetstimmar. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt