Vabberi

Ja men precis som många andra just nu är jag hemma och vårdar liten sjuk unge. Han har feber, det är allt. Vilket ju gör det hela till en ganska mysig tid. Igår låg han i soffan och jag trodde han feberyrade. Babblade på om allt och inget! Men näe, då var febern inte mer än 38.2... Lille gubben, han är lika pratsam som jag! Han har så vansinnigt mycket att berätta för mig. -Mamma, jag är din prins! Jag är världsbäst på att hjälpa dig! 
Fördelen med att vaknat fem och ätit frukost runt halv sex är att det nu är dags för en andra frukost! 


Jag är uppless på matlagning just nu... Försöker skaffa lite nya uppslag. 

Så enkelt och lättsamt liv jag verkar ha! Men ärligt, det är ju fantastiskt! Ska intala mig själv att det är just så här. För mitt privatliv är fint. De vanliga syskontjafsen och logistiska utmaningar samt ofokus på parlivet till trots. För de är ju del av ruljansen. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt