Tack Lions!

Igår kväll var det dags för Lions årliga konsert. Det var för 35 året. Fantastisk tradition skapad av Sture Eklind. Kyrkan var full av människor, stora och små, med det menar jag vuxna och barn... Både Alicia och jag sjöng i kören. Hon är med i Änglabus. Det är superkul tycker hon. Gergana och Lisa är stora idoler. Jag är numera del av Harmony gospel och även för mig är ovan nämnda kvinnor stora idoler. Mest för deras stora tålamod och fina sätt. Niklas var med och hjälpte till med ljudet under konserten. Som tack fick vi alla blommor. Mina andra småbarn kom också upp på scenen och även de fick varsin ros. Generöst och insiktsfullt, undvika osämja är en stor konst! Det besatt denne fine man från Lions! Tack igen...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt