Förnöjsam helg

Spenderad med nära och kära. Från början till slut. Jag har fått massor gjort och ändå hunnit umgås. Hade en riktigt bra start på lördagen uppe på berget. Helt klart startat en ny vana. Idag har jag kämpat med att försöka nå ner till åtminstone den ena tvättkorgens botten. Milde så mycket tvätt. Men så sover alla i renbäddade sängar i natt. Jag lyckades inte. Regnet pajade torkmöjligeterna, big time. Gör inget, på't igen bara. Samtidigt har jag bakat matpajer. Kommer att behöva matlåda ett par dagar då jag är omplacerade tillfälligt på jobbet. Vi avslutade med att ha Ida, Andreas och lillungen på tacoskvällsmat. Supermysigt! Tog ett varv på leden med Maria som Grand finale på en bra ledig helg. Jo just det, kokade en burk gelé också. Inte att förglömma. :-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt