Japp

Så kan det gå. Många timmar på jobbet, för lite sömn, börjat träna och håller koll på kcal... Kombo som tog ut sin rätt idag. Jag tappade behärskningen ett kort tag. I en väldigt oväntad situation. Jag är verkligen inte stolt över det som hände men så tacksam att livets skola ändå lärt mig hantera stora känslor och förbli saklig. Nått som jag jobbar hårt på. Både att ge kritik sakligt och att ta kritik utan att personligen slås ner. Tycker det är jättesvårt. Så otroligt energikrävande. Något annat som kräver energi är löpning. Igår sprang jag på berget. Det var bland de tyngsta km någonsin. Ändå laddade jag om och ställde kl på sex i morse. Fast så tidigt är jag riktigt tung. En km löpning sen vart det över. Japp! Bara luta mig tillbaka och se över läget en kort stund. Japp! Livet mitt är utmanande just nu. Tur att jag kan förlita mig på Niklas. Ta mig tusan helt otroligt ibland hur stadigt förankrad han är. Bra där Anki och Niklas, det strävsamma paret. Japp!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt