Världens skatt

Känns så, som om jag hittat en skatt. Vet att barn för alla inte betyder sann lycka. Men för min del tror jag de varit min räddning. Jag är ganska egoistisk och utgår ofta från mig och mina känslor. Att ha få stå tillbaka för barnen har nyanserat mig rejält. Det har varit hälsosamt att få rätta in mig i ledet och vänta till sist. Att innerligt älska, oroa mig till den grad då det nästan varit outhärdligt, retat mig till vansinne och bara ridit ut storm efter storm. Det är karaktärsskapande att ha barn, annat kan en inte säga! 
Firar mig själv med ännu en portion rabarber-hallonpaj med vaniljsås! 

Imorse fixade Nora frukost. -"Mamma, din gröna drink blev blå! 
Noel gav mig massage, det är hans specialité! :-) 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt