En släng av...

Ja idag har jag fått en släng av både det ena och det andra. Känner mig trött. Har en isande huvudvärk på en fläck snett bakom mitt högra öra. Liksom isar (smärtar) till ett par sekunder och så försvinner det. Haft det ett par dagar men idag är det mer frekvent. Så för att vakna till lite dricker jag kaffe. Det har jag inte gjort på flera veckor. Sist gång förstörde det min nattsömn så till den grad att jag var ett vrak dagen därpå. Tar en stor risk som dricker det så här på eftermiddagen... Men jag har ett jobbpass att genomföra i kväll så jag känner att det får vara värt sömnen... Den får jag "ta igen" i helgen. 
Tur det inte är vegandag idag... Behöver komjölk i kaffet. Ännu en anledning att inte dricka det men nu är jag svag i sinnet och sippar på min toksöta dryck! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt