En annandag

Pingst, tiden då vi sägs känna oss hänryckta. Uppfyllda av andlighet och hänförda av den vackra (men kalla) naturen. Ja jo lite grann är jag nog allt medsvept i allt det härliga. Idag är det annandag pingst. Allt gott är tre, därför afton,dag och annandag. Jul, påsk och pingst! 

Noel lånade min iPad, det finns nu en serie av tio bilder tagna på min bakdel medan jag lägger in tvätt i tvättmaskinen. Tack för detta min skrutt till unge! 


Oklart om det är värt utsikten... 

Min sötsakslängtan lockar mig gång efter annan i fördärvet. Var på Konsum och köpte dessa. Med ett styckpris på ca 16kr var de hutlöst dyra... Men det finns en risk att jag faller dit igen. De ser ju så goda ut där de ligger i alla regnbågens färger! 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt