Kampen mot sömnbristen

Att ha läger är väldigt roligt. Planera inför, göra inköp och peppa deltagare, allt är lika roligt. Sen vet en ju inte i förväg hur det kommer att bli. Helgens lägerdygn blev bra förutom sömnmängden...( Det tar jag igen nu med att krypa till kojs.) Härligt att få spendera så mycket tid med fina barn och en toppenkollega. Det var ett körläger och vi övade in en musikal. Mycket lek och bus också för all del. Det ingår liksom. Och tacos till kvällsmat! Musikalen fanns med i barnverksamhetens avslutningsgudstjänst och fick massor av beröm. Barnen var superduktiga! Det är en prestation i sig att efter ett dygn hemifrån uppträda för sina anhöriga! 
Här har alla tagit plats på golvet för att kolla på film och äta lördagsgodis. :) 

Nu har jag kramats med min egen familj ett par timmar. De har varit i väg i Vänersborg på gymnastiktävling. Alicia kom hem med en silvermedalj i truppens hoppgren. Härligt! Varit en intensiv helg för familjens alla medlemmar. Den enda som riktigt hunnit stanna upp och dofta på nyutslagna knoppar är nog katten! 
Ett inferno av gula blomster. 
Alla gula är inte lika önskade men hos oss växer de fredat!!! 

Niklas och jag var på Lidéns i går och jag blev så inspirerad att trädgårdsfixa. Fast jag vet att det inte sitter några gröna fingrar på mig... 
En sån här måste jag köpa! Låta något slingra sig upp. 
Vore härligt med porlande vatten... 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt