Glida runt

Idag är just glidardagen i vår kommun. Är det så att en har ett tjusigt motorfordon av årgång äldre eller en snajsig tvåhjuling ställer en kanske ut dessa juveler till allmän beskådning på torget idag. 
Det här är statusen på vår fordonspark! 

Må vädret hinna slå om så de som tänkt åka nedcabbat inte får frostskador! 

Något så himla roligt hände mig i morse. Nu inser jag att det inte är hahaha-roligt eller speciellt givande för så många. Men vet en något om mig så gläds en med mig nu! Jag fann dessa i hallen!!! 
Det betyder att det ligger en vuxen unge och sover i sin säng här hemma! Jag jublar! Smög in i hans rum och kröp upp i sängen och pussade frenetiskt på hans huvud... -"Hej mamma..." Åh milde Skapare, jag grät som en tok! Så väldigt roligt att ha honom hemma. Jag älskar alla mina ungar lika intensivt men faktum att jag har behövt "dela" honom med annat boende gör läget annorlunda. Tror att alla som har eller har haft liknande situation känner igen sig i detta. Spenderat många timmar i terapi för att få ordning på min separationsångest men ärligt vet jag inte om det hjälpt... Hur som helst ska jag njuta av den tid han är här. Realistiskt sett är jag nog den som kommer spendera minst tid med honom. Syskon, kompisar och MORMOR har längtat lika mycket... Ingen press Anton, du ska likt påven köras runt för audiens! ;-)))

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt