Familjehelg

Ägnat nästan hela helgen åt min familj. På gott och på ont som det sägs. Jag har vanligtvis inte så jobbigt med att vi är på olika platser och gör olika saker. Vi är väldigt olika som personer och behöver olika. Men ibland är det fint att överdosera av varandra. Det har vi gjort nu. Så lär det bli resten av veckan också. Vi ska vara lediga ihop. Eller jag jobbar men de är med mig. På onsdag lämnar vi stan. Niklas stannar hemma och jobbar vidare. 

Handlade lite på Einars vintage. 

Kalas för Noel i bowlinghallen på lördagen.

Nora övar inför fredag då det är halloween. Provar olika sminkningar och såren blir bara otäckare...
Alicia testar regnbågsläppar... 
Vi gör ju ett försök att dra ner på tillsatser och halvfabrikat. Här gör Niklas egna chips till barnen. 

Ja det var den helgen det. Jag avverkade ett träningspass, Niklas repade, barn sov över, barn var hos kompisar, Hay day har spelats och tvättmaskinen har fått ligga i. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt